Laskutustiedot2019-01-17T18:39:56+00:00

Laskutustiedot

Vastaanotamme laskut suoraan verkkolaskuina tai palveluntuottajan kautta.

Verkkolaskuosoitteemme on:

OVT-tunnus: 003710434961

Operaattori / Operaattoritunnus:

Apix Messaging Oy / 003723327487

STEK:in Y-tunnus on: FI1043496-1

Paperilaskuja otamme vastaan ainoastaan skannattuina osoitteeseen: FI10434961@scan.emce365.fi

Ohje laskujen lähettämiseksi skannauspalveluun sähköpostilla

Laskuja skannauspalveluun sähköpostilla lähetettäessä tulee huomioida seuraavat asiat:

  • Laskulla ei saa olla vastaanottajana muita osoitteita (To:). Kopio- (cc:) ja piilokopio (Bcc:) saa käyttää varsinaisen vastaanottajan lisäksi.
  • Laskun otsikkoon olisi hyvä kirjoittaa sana lasku ja liitteenä olevan laskun numero, jotta palvelusta tuleva vahvistusviesti olisi helpompi kohdistaa.
  • Lähetettävä lasku tulee olla sähköpostin liitteenä PDF-tiedostona. Laskun tekstiosassa olevia tietoja ei välitetä eteenpäin.
  • Yhdessä sähköpostissa saa olla vain yksi PDF-tiedosto, jossa on vain yksi lasku. Jos sähköpostissa on muita tiedostoja ne lisätään laskulle liitteiksi, mikäli vastaanottaja on valinnut tämän toiminnon. Muiden tiedostojen lähettämisestä on sovittava erikseen vastaanottajan kanssa.
  • Jos liitteiden lisäys laskulle on valittu:
  • PDF-muotoisia liitteitä sähköpostille lisättäessä, pitää liitetiedoston nimessä olla liite sana (tai attachment).
  • Laskutiedoston nimessä pitää olla sana lasku (tai invoice).
  • Sähköpostiosoitteen, josta lasku lähetetään tulee olla myös toimiva sähköpostin vastaanotto-osoite.
  • Lähetyksen jälkeen palvelusta tulee joko hyväksyntä- tai hylkäysilmoitus sähköpostilla lähetysosoitteeseen 15 minuutin kuluessa lähetystä.
  • Jos laskun käsittely on onnistunut sähköpostin otsikko on:

TOIMITETTU/DELIVERED: ” ja tämän perässä on alkuperäisen sähköpostin otsikko

  • Jos laskun käsittely ei ole onnistunut niin sähköpostin otsikko on:

”EI TOIMITETTU/NOT DELIVERED: ” ja tämän perässä on alkuperäisen sähköpostin otsikko

  • Laskua ei ole tällöin hyväksytty ja se tulisi lähettää uudestaan korjattuna.
  • Mikäli ilmoitusta ei tule 15 min kuluessa olkaa yhteydessä Apix Messaging Oy:n asiakastukeen: servicedesk@apix.fi

Lisätietoja verkkolaskujen vastaanotosta ja skannauspalvelusta antaa Matti Vainio (Tilirex Oy), etunimi.sukunimi (at) tilirex.fi